loading...

santralphone

بازدید : 0
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 17:26

معرفی گوشی گرنداستریم مدل GRP2616

گوشی گرنداستریم مدل GRP2616 یک تلفن ویپ درجه یک اپراتوری است که با ارائه قابلیت لمس صفر برای استقرار انبوه و مدیریت آسان طراحی شده است و در عین حال دارای طراحی شیک و مجموعه ای از ویژگی های نسل بعدی از جمله Wi-Fi یکپارچه، پشتیبانی بلوتوث، 48 کلید چند منظوره مجازی (MPK)، درگاه های دو گیگابیتی و غیره است. این تلفن تحت شبکه دارای یک صفحه نمایش LCD رنگی 4.3 اینچی با صفحات قابل تعویض برای سفارشی سازی آسان لوگو و صفحه نمایش 2.4 اینچی اضافی است. گرنداستریم GRP2616 دارای کیفیت صدا (هم در میکروفون و هم در اسپیکر) بسیار بینظیر و بدون نویزهای محیطی را به کاربران ارائه میدهد. فناوری Noise Shield در این تلفن تحت شبکه هر صدای مزاحم در اطراف را حذف میکند و صدای یک دست و با کیفیت بالا برای شما ایجاد میشود.

گوشی مدل GRP2616 دارای پورت اترنت و فناوری PoE میباشد که به صورت همزمان از پورت های شبکه ی آن برای انتقال داده و جریان استفاده میشود و میتواند برق و داده را همزمان انتقال داده و در کاهش هزینه ها و مدیریت انتقال اطلاعات و نصب آسان آنها استفاده گردد. شرکت گرنداستریم یکی از بهترین تولید کنندگان تلفن تحت شبکه هست که در دنیا از محبوبیت خوبی برخوردار است. گوشی GRP2616 یک تلفن ویپ FULL HD دارای 6 تماس همزمان و 6 اکانت سیپ میباشد. گرنداستریم GRP2616 ساخته شده برای نیازهای کارمندان و برای استقرار آسان توسط شرکت ها، ارائه دهندگان خدمات و دیگر بازارهای با حجم بالا، طراحی شده است و میتوان در محیط های مختلف به راحتی از تلفن های تحت شبکه گرند استریم استفاده کنید.

تلفن تحت شبکه گرنداستریم GRP2616 دارای طراحی براق و مجموعه ای از ویژگی های نسل بعدی از جمله صفحه های LCD دوگانه با 40 کلید چند منظوره مجازی (VPK)، وای فای یکپارچه، پشتیبانی از بلوتوث، پورت های دو گیگابیتی و موارد دیگر است. گوشی تلفن گرند استریم قوی و همه کاره است که با ویژگی های فوقالعاده خودش میتواند همه نیاز های تلفنی شمارا برطرف کند. اگر سازمان شما شلوغ است و تماس های زیادی دارید و نیاز دارید موقع پاسخ گویی به تماس ها دست کارمندانتان آزاد باشد و بتوانند با رایانه کارکنند و شاید نیاز به یک کنفرانس سریع تلفنی با دسترسی راحت دارید و میخواهید همه چیز به موقع هماهنگ شود و به نتیجه برسد تمام این نیاز ها در گوشی تلفن گرنداستریم قرارگرفته است و حتی نیاز هایی که در ذهن شما هم نیست در این گوشی قرار دارد. تلفن ویپ GRP2616 از طریق دو پورت شبکه 1000/100/10 به شبکه ویپ متصل میشود.

بازدید : 0
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 17:24

تلفن تحت شبکه گرنداستریم مدل GXV3480تلفن تحت شبکه گرنداستریم مدل GRP2601 ، یک تلفن با طراحی جدید می باشد و گزینه مناسبی برای کار در شرکت ها است. یک تلفن ویدیویی هوشمند پیشرفته برای اندروید است که یک تلفن ویپ با 16 اکانت سیپ می باشد را با راه حل همکاری ویدیویی چند پلتفرمی و عملکرد یک تبلت اندرویدی ترکیب می کند تا یک راه حل ارتباطی همه در یک تلفن را ارائه دهد. این دستگاه دسکتاپ ایده آل برای افراد حرفه ای و مدیران پرمشغله است و همچنین یک دستگاه قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه برای هر اتاق کنفرانس میباشد. گرنداستریم GXV3480 راه حلی قدرتمند برای همکاری و بهره وری ویدیوی دسکتاپ با صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، Android™ 11 و غیره ارائه میدهد.

تلفن تحت شبکه گرنداستریم مدل GXV3480 این تلفن هوشمند ویدیویی پیشرفته تجربه دسکتاپ قدرتمندی را به لطف صفحه نمایش لمسی 8 اینچی 1280×800 و همچنین دوربین داخلی 2 مگاپیکسلی ارائه می دهد، همچنین پشتیبانی از ویدیوی HD 1080P و WIFI دو باند یکپارچه 6 از دیگر مشخصات این تلفن تحت شبکه گرنداستریم میباشد. اگر بخواهیم به موارد دیگر این تلفن ویپ اشاره کنیم می توانیم به بلوتوث داخلی و ورودی/خروجی HDMI این تلفن تصویری اشاره کرد.تلفن تحت شبکه گرنداستریم مدل GXV3480 بر روی اندروید 11 اجرا می شود تا دسترسی کامل به میلیون ها برنامه اندرویدی را ارائه دهد تا شما با تلفن رومیزی خود همانند تلفن همراه خود کار کنید و از توسعه برنامه های سفارشی پشتیبانی می کند. این می تواند به طور یکپارچه با سایر محصولات گرنداستریم، از جمله اکسس پوینت ها، روترها، مراکز سانترال گرنداستریم، دستگاه های کنفرانس ویدیویی و موارد دیگر ادغام شود.

تلفن تحت شبکه گرنداستریم مدل GXV3480 دارای قابلیت استفاده از هدست می باشد.با استفاده از هدست می توانید در محل کار جابه جا شوید. این مدل تلفن دارای هدست هایی است که توانایی نویز گیری محیط را دارند و براحتی می توان از آن ها در محیط شلوغ استفاده کرد.دارای یک سری ویژگی های مهم می باشد که در این قسمت تصمیم گرفتیم به توضیح برخی از این ویژگی ها به صورت کوتاه بپردازیم همچنین شما عزیزان می توانید برای خرید تلفن تحت شبکه گرنداستریم مدل GXV3480 میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات مورد نیاز شما در اختیارتان قرار دهند. در ادامه به توضیح ویژگی هایی که در بالا اشاره کردیم می پردازیم با ما همراه باشید.

بازدید : 0
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 17:23

معرفی تلفن تحت شبکه گرنداستریم GXV3470

تلفن تحت شبکه گرنداستریم GXV3470 یک تلفن ویدیویی هوشمند پیشرفته اندروید و تلفن ویپ با 16 اکانت سیپ و 16 لاین و پورت های 10/100/1000 میباشد که با راه حل همکاری ویدیویی چند پلتفرمی و عملکرد یک تبلت اندرویدی ترکیب میکند تا یک راه حل ارتباطی همه کاره را در یک تلفن به کاربرانش ارائه دهد. این دستگاه دسکتاپ ایده آل برای افراد حرفه ای و مدیران پرمشغله بوده و همچنین یک دستگاه قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه برای هر اتاق کنفرانس میباشد. تلفن گرنداستریم GXV3470 یک تلفن تحت شبکه بوده که میتواند به راحتی با 16 اکانت، 16 تماس همزمان را ساپورت کند و به همین دلیل بیشتر شرکت ها و ارگان های بزرگ از این تلفن ویپ چندکاره و به روز استقبال میکنند تا در اتاق مدیران و اتاق های کنفرانس از ان استفاده کنند زیرا این دستگاه عملکرد کار مدیران را بسیار بهبود میبخشد.

تلفن ویپ گرنداستریم GXV3470 یک تلفن ویدئویی رومیزی قدرتمند با بلندگوی دو میکروفون HD با محافظ نویز 2.0، لغو پیشرفته اکو و عملکرد عالی در مکالمه دوگانه، برای کاربران سازمانی است که یک راه حل ارتباطی همه کاره و همه جانبه را ارائه میدهد. این تلفن تحت شبکه تصویری IP از طریق صفحه نمایش لمسی خازنی 7 اینچی خود با تجربه ای قدرتمند را به کاربرانش ارائه میدهد و به مشاغل سراسر جهان یک راه حل قدرتمند ارتباط دسکتاپ و بهره وری ارائه میدهد و مناسب برای کاربران سازمانی است. تلفن GXV3470 این تلفن هوشمند ویدیویی پیشرفته تجربه دسکتاپ قدرتمندی را به لطف صفحه نمایش لمسی 7 اینچی 1280×800 پیکسلی و همچنین دوربین داخلی 2 مگاپیکسلی ارائه میدهد، همچنین پشتیبانی از ویدیوی HD 1080p و Wi-Fi دو بانده یکپارچه 6 (2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز)، از دیگر مشخصات این تلفن تحت شبکه گرنداستریم میباشد و اگر بخواهیم به موارد دیگر این تلفن ویپ جذاب اشاره کنیم میتوانیم به بلوتوث داخلی و ورودی/خروجی HDMI این تلفن تصویری اشاره کرد.

برای همگام سازی تلفن از بلوتوث داخلی گرنداستریم در دستگاه GXV3370 با دستگاه های تلفن همراه یا اتصال هدست بلوتوثی مورد استفاده قرار می گیرد و می توانید با اتصال تلفن همراه داده های دل خواه را به دستگاه تلفن انتقال دهید.تلفن گرنداستریم با وجود سیستم عامل اندروید از برنامه های Skype ، Google Hangouts و… پشتیبانی می کند و اکثر شرکت ها برای برقراری کنفرانس ویدئویی و برقراری تماس از برنامه اسکایپ استفاده می کنند.تلفن تحت شبکه گرنداستریم GXV3470 با عملکرد یک تبلت اندرویدی، راه حلی قدرتمند برای ارتباط دسکتاپ و بهره وری را به مشاغل سراسر جهان ارائه میدهد. این تلفن تحت شبکه گرنداستریم دارای پردازنده چهار هسته ای 2.0 گیگاهرتزی ARMCortex-A55 با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فلش eMMC میباشد که این پردازنده قوی برای کاربران بسیار حائزاهمیت و کاربرپسند میباشد.

بازدید : 0
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 17:22

معرفی گوشی گرنداستریم مدل GRP2613

گوشی گرنداستریم مدل GRP2613 دارای ۲ پورت گیگابیت میباشد که ارتباط را در بستر شبکه بدون اشکال و قطعی ارائه مینماید همچنین این تلفن ویپ امکان ریجیستر کردن ۳ اکانت سیپ از ۳ سرور مختلف وجود دارد که امکان تعویض هر کدام جهت تغییر ساعات پشتیبانی را به سادگی و بدون داشتن دانش خاص را به کاربر میدهد. صفحه نمایش رنگی این تلفن تحت شبکه قابلیت تغییر پس زمینه گوشی را داشته همچنین امکان صحبت با 3 تماس ورودی و 6 کلید خط چند منظوره نیاز هر گروه از مشتریان را به خوبی رفع مینماید. گرنداستریم GRP2613 دارای طراحی زیبا و مجموعه ای از ویژگی های نسل جدید مانند 24 کلید چند منظوره مجازی (VPK)، دو پورت گیگابایت، LCD رنگی با صفحه نمایش قابل تعویض و موارد دیگر میباشد.

ویژگی های امنیتی برای ایمن نگه داشتن شرکت ها از جمله بوت ایمن، تصاویر دوگانه سیستم عامل و رمزگذاری ذخیره سازی اطلاعات از دیگر ویژگی های این گوشی است. گوشی GRP2613 یک محصول حرفه ای است که برای نیازهای کارمندان دسکتاپ ساخته شده و برای استقرار آسان توسط شرکت ها، ارائه دهندگان خدمات و سایر بازارهای با حجم بالا طراحی شده است، یک نقطه پایانی صوتی با کاربرد و استفاده آسان را ارائه میدهد. تلفن تحت شبکه گرنداستریم GRP2613 دارای یک طراحی زیبا و مجموعه ای از ویژگی های نسل بعدی از جمله 24 کلید چند منظوره مجازی (VPK)، پورت های دو گیگابیتی، یک LCD رنگی با صفحه های چهره قابل تعویض برای سفارشی سازی آسان آرم میباشد.

با توجه به اینکه تلفن تحت شبکه ویپ گرنداستریم GRP2613 از سیستم ابری استفاده و از آن پشتیبانی می‌کند، مدیریت را از هر کجای دنیا ممکن می‌سازد. این گوشی دارای صفحه نمایش 2.8 اینچی TFT LCD با پنل های قابل تعویض است. با استفاده از این گوشی نیازهای شخصی شما و شرکت شما به طور کامل برآورده می شود تا بتوانید با توجه به نیازهای کاری خود از آن استفاده کنید. در کل میتوان گفت، اگر علاقه مند به خرید گوشی شبکه برای کارشناسان یا مدیران خود هستید، GRP2613 یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های گوشی گرنداستریم مدل GRP2613 بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید دیگر محصولات گرنداستریم به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

بازدید : 0
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 17:20

معرفی گوشی گرنداستریم مدل GRP2615

گوشی گرنداستریم مدل GRP2615 یک تلفن تحت شبکه با امکانات مدیریتی پیشرفته از سری GRP است که میتواند به طور کامل به تمامی امکاناتی که یک مدیر یا یک کاربر با تعداد تماس های ورودی و خروجی بالایی دارد پاسخ دهد و علاوه بر امکانات مدرن، ابزارهای متنوع و کارایی بالا در این گوشی VOIP و ظاهر زیبا و چشمگیر آن را میتوان مزیت بزرگی آن دانست که برای محیط های حرفه ای طراحی شده است و همچنین رابط گرافیکی، طراحی دکمه‌ها، موقعیت‌یابی، امکان اتصال به هدفون، فناوری‌های تقویت و بهبود صدا و موارد دیگر این گوشی به شما این امکان را میدهد که یک تماس تلفنی سریع، با کیفیت و راحت داشته باشید. حساب های کاربری این گوشی نیز هر کاربر را قادر میسازد تا با توجه به نیاز خود از گوشی استفاده کند، بنابراین اگر نیاز به استفاده 24 ساعته و در چندین شیفت از گوشی دارید، GRP2615 اولین و آخرین انتخاب شما خواهد بود.

وجود 10 کلید خط در کنار صفحه نمایش گوشی گرنداستریم GRP2615 به کاربران این امکان را میدهد که به طور همزمان تعداد زیادی تماس را پاسخ داده یا مدیریت کند و همچنین میتواند از این دکمه‌ها برای برقراری تماس سریع با برنامه‌های افزودنی یا شماره‌های پرکاربرد استفاده کند. تلفن ویپ گرنداستریم GRP2615 دارای 5 کلید قابل برنامه ریزی در زیر صفحه نمایش و 40 کلید BLF در منوی این گوشی وجود دارد و همچنین علاوه بر این، کلیدهای جداگانه ای برای نگهداری، انتقال، بلندگو و دسترسی به پیام ها نیز وجود دارد.

در نهایت لازم است شما کاربران عزیز بدانید، امواج وای فای با استاندارد 802.11 a/b/g/n/ac در گوشی گرنداستریم مدل GRP2615 برای ارتباط سریع و با کیفیت استفاده شده است که سرعت تبادل اطلاعات 2.4 تا 5 گیگاهرتز را نیز ارائه میدهد. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های گوشی گرنداستریم مدل GRP2615 بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید دیتاشیت کامل این محصول را از این قسمت دانلود نموده و جهت تهیه این گوشی ویپ نیز به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

بازدید : 0
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 17:16

توضیحات تکمیلی

گوشی گرنداستریم مدل GRP2614، تلفنی تحت شبکه برای مدیریت آسان و روان تماس طراحی شده است که برای استفاده در شرکت ها و سازمان ها، ارائه دهندگان خدمات و مکان های دیگر با حجم تماس بالا ارائه شده که در نهایت یک پلت فرم صوتی با کاربری آسان را برای کاربرانش فراهم میکند و همانگونه که ملاحظه مینمایید تلفن تحت شبکه گرنداستریم GRP2614 دارای طراحی بسیار زیبا و بروز با مجموعه‌ای از ویژگی‌های نسل جدید تلفن‌های IP، از پرفروش ترین گوشی های گرنداستریم در میان کاربران میباشد که توانسته به خوبی جای خود را در حیطه کاری کاربران حفظ کند.

با توجه به اینکه تلفن سانترال GRP2614 به صورت تحت شبکه و در مرکز سانترال ویپ فعالیت میکند، داشتن امنیت بالا و رمزگذاری مناسب برای محافظت از اطلاعات و داده ها بسیار مهم و حیاتی است که اصولاً از رمزگذاری داده ها برای جلوگیری از دسترسی هکرها به داده های محرمانه استفاده میشود. استفاده از شبکه اترنت با سرعت گیگابایت یکی دیگر از مزایای گوشی تحت شبکه GRP2614 است که سرعت انتقال اطلاعات را بیش از 10 برابر نسبت به مگابایت اترنت افزایش میدهد.

امکان برقراری تماس، انتقال تماس ها، کنفرانس 3 نفره، هلد مکالمه، دفترچه تلفن 2000 مخاطبه، انتظار مکالمه، منشی تلفنی خودکار، زنگ متغیر و امکان تعریف سرور دوم به صورت OVERTOGIC در هنگام خاموش بودن سرور اول از دیگر ویژگی های این برنامه است. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های تلفن تحت شبکه مدل GRP2614 بپردازیم همچنین شما عزیزان میتوانید دیتاشیت این محصول را از این قسمت دانلود نموده و جهت تهیه آن به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

بازدید : 0
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 17:15

معرفی گوشی گرنداستریم مدل GRP2612P

گوشی گرنداستریم مدل GRP2612P یک تلفن تحت شبکه قدرتمند دارای 2 اکانت سیپ می باشد که برای نیازهای کارمندان دسک تاپ ساخته شده و برای استقرار آسان توسط شرکت ها، ارائه دهندگان خدمات و سایر بازارهای با حجم بالا طراحی شده است. به عبارت دیگر میتوان گفت، گوشی گرنداستریم GRP2612P یک گوشی قدرتمند و همه کاره است که با ویژگی های خاص خود میتواند تمامی نیازهای تلفن در سانترال ویپ مجموعه شما را برطرف کند. این محصول گوشی ویپ GRP2612P گرنداستریم دارای طراحی شیک و مجموعه ای از ویژگی های نسل بعدی از جمله 16 کلید چند منظوره مجازی (VPK)، یک LCD رنگی با صفحات قابل تعویض برای سفارشی‌سازی آسان لوگو و موارد دیگر میباشد.

گوشی گرنداستریم GRP2612P از جمله بهترین تلفن تحت شبکه گرنداستریم بوده که شامل ویژگی‌ های امنیتی درجه حامل برای ارائه امنیت در سطح سازمانی، از جمله راه‌اندازی امن، تصاویر دوگانه میان‌افزار و ذخیره‌ سازی داده‌ های رمزگذاری‌ شده می باشد. تلفن ویپ GRP2612P برای تامین ابر و مدیریت متمرکز، توسط سیستم مدیریت دستگاه Grandstream (GDMS) پشتیبانی میشود که یک رابط متمرکز برای پیکربندی، ارائه، مدیریت و نظارت بر استقرار نقاط پایانی Grandstream ارائه میکند. گوشی گرنداستریم مدل GRP2612P شامل ویژگی های امنیتی حامل درجه برای ارائه امنیت enterpriselevel، از جمله بوت ایمن، تصاویر سیستم عامل دوگانه و ذخیره سازی داده های رمزگذاری شده است.

گوشی ویپ گرنداستریم GRP2612P دارای کیفیت صدا (هم در میکروفون و هم در اسپیکر) بسیار بینظیر و بدون نویزهای محیطی را به کاربران ارائه میدهد و همچنین فناوری Noise Shield در این تلفن تحت شبکه هر صدای مزاحم در اطراف را حذف میکند و صدای یک دست و با کیفیت بالا برای شما ایجاد میشود. این محصول یک نقطه پایانی صوتی با استفاده آسان و به کارگیری آسان را ارائه می دهد. گوشی گرنداستریم مدل GRP2612P دارای پورت اترنت و فناوری PoE میباشد که به صورت همزمان از پورت های شبکه ی آن برای انتقال داده و جریان استفاده میشود. به بیان بهتر دارای دو پورت اترنت 10/100 مگابیت بر ثانیه با حسگر خودکار دوگانه بوده که همراه با PoE یکپارچه می باشد.

بازدید : 0
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 17:13

معرفی گوشی گرنداستریم مدل GRP2612W

گوشی گرنداستریم مدل GRP2612W یک تلفن IP قدرتمند با کیفیت صدای HD و 2 اکانت سیپ میباشد. تلفن تحت شبکه گرنداستریم که برای نیازهای کارمندان دسک تاپ ساخته شده و برای استقرار آسان توسط شرکت ها، ارائه دهندگان خدمات و سایر بازارهای با حجم بالا طراحی شده است. تلفن تحت شبکه GRP2612W دارای طراحی براق و مجموعه ای از ویژگی های نسل بعدی از جمله پشتیبانی WiFi و PoE میباشد. گرنداستریم GRP2612W دارای طراحی شیک و مجموعه ای از ویژگی های نسل بعدی از جمله پشتیبانی از Wi-Fi و PoE میباشد

این تلفن ویپ از برند گرنداستریم دارای صفحه نمایش رنگی 2.4 اینچی است که با وضوح عالی خود اطلاعات واضحی را در اختیار کاربر قرار میدهد و از 2 اکانت سیپ و 2 تماس همزمان و Wi-Fi یکپارچه برای نصب انعطاف پذیر پشتیبانی میکند. کیفیت صدای بالا با پشتیبانی از صدای HD، قابلیت کنفرانس 3 طرفه، پشتیبانی از 16 کلید مجازی و کلیدهای میانبر قابل برنامه ریزی BLF، نرم افزار و کلیدهای جهت استفاده آسان، دفترچه تماس با امکان ذخیره 1000 مخاطب از دیگر ویژگی های جذاب این تلفن ویپ میباشد. وای فای دوباند میتوانند فرکانس های با کیفیت تر و محدودفضای بیشتری پشتیبانی میکند.

حساب های کاربری این گوشی نیز هر کاربر را قادر می سازد تا با توجه به نیاز خود از گوشی استفاده کند، بنابراین اگر نیاز به استفاده 24 ساعته و در چندین شیفت از گوشی دارید، تلفن تحت شبکه گرنداستریم GRP2612W اولین و آخرین انتخاب شما خواهد بود. در نهایت لازم است بدانید، امنیت این گوشی در سطح سازمانی و بسیار بالا میباشد و همچنین فریمور حرفه ای این گوشی قابلیت آپدیت دارد و رمزگذاری تماس ها و صداها نیز به خوبی در این گوشی انجام میشود. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های گوشی گرنداستریم مدل GRP2612W بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و گوشی ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

بازدید : 0
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 17:12

معرفی گوشی گرنداستریم مدل GRP2612G

گوشی گرنداستریم مدل GRP2612G یک تلفن تحت شبکه قدرتمند دارای 2 اکانت سیپ می باشد که برای نیازهای کارمندان دسک تاپ ساخته شده و برای استقرار آسان توسط شرکت ها، ارائه دهندگان خدمات و سایر بازارهای با حجم بالا طراحی شده است. به عبارت دیگر میتوان گفت، گوشی گرنداستریم GRP2612G یک گوشی قدرتمند و همه کاره است که با ویژگی های خاص خود میتواند تمامی نیازهای تلفن در سانترال ویپ مجموعه شما را برطرف کند. گوشی ویپ گرنداستریم 2612G یک تلفن IP قدرتمند با درجه حامل 4 خطی است که با قابلیت لمس صفر برای استقرار انبوه و مدیریت آسان طراحی شده است که قابلیت پشتیبانی از POE را دارد

محصول GRP2612G گرنداستریم دارای 2 حساب SIP و 4 کلید خط چند منظوره بوده که از 4 تماس همزمان و کنفرانس صوتی 3 طرفه پشتیبانی می کند. دیگر قابلیت مهم این گوشی که آن را از دیگر گوشی ها متمایز میکند صفحه قابل تعویض برای سفارشی سازی آسان لوگو آن میباشد. تلفن ویپ گرنداستریم GRP2612G شامل ویژگی‌های امنیتی درجه حامل برای ارائه امنیت در سطح سازمانی، از جمله راه‌اندازی امن، تصاویر دوگانه میان‌افزار و ذخیره‌سازی داده‌های رمزگذاری‌ شده است. گرنداستریم GRP2612G بهره برده از صدای HD با همه کدک‌ های اصلی میباشد که از جمله از کدک‌ های باند پهن G.722 و Opus پشتیبانی می‌کند و حداکثر دارای 16 کلید دیجیتال BLF نیز دارد.

این تلفن VoIP که برای یک محیط حرفه ای طراحی شده است، دارای رابط گرافیکی، طراحی دکمه، موقعیت یابی، اتصال هدفون، فناوری بهبود صدا و موارد دیگر است که به شما امکان برقراری تماس تلفنی سریع و با کیفیت را می دهد که در عین حال از استفاده از آن لذت ببرید. گوشی گرنداستریم GRP2612G دارای نمایشگر 2.4 اینچی با وضوح 320 در 240 پیکسل با کیفیت تمایز رنگ بالا و بهره گیری از انواع فناوری‌های گوشی‌های سازمانی و امکان بهره گیری از پورت‌های کمکی RJ9 را به کاربران ارائه میدهد. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی ویژگی های گوشی گرنداستریم مدل GRP2612G و کابل شبکه بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید دیتاشیت کامل این محصول را دانلود نموده و جهت تهیه این محصول به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

بازدید : 5
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403 زمان : 17:50

معرفی تلفن ویپ GRP2604P گرنداستریم

تلفن ویپ GRP2604P گرنداستریم یکی از بهترین محصولات سری GRP، کمپانی گرنداستریم است. این تلفن IP حامل 3 خط بوده که با تأمین لمس صفر برای استقرار گسترده و مدیریت آسان طراحی شده است. این تلفن ویپ یک طراحی زیبا و مجموعه ای از ویژگی های نسل جدید از جمله کنفرانس صوتی 4 طرفه برای به حداکثر رساندن بهره وری، PoE یکپارچه و صدای کاملا HD در بلندگو و گوشی به شما امکان میدهد تا کاربران با حداکثر وضوح صحبت کنند. گرنداستریم فعالیت خود را از سال 1381 با تولید تلفن تحت شبکه SIP آغاز کرد و با ایجاد راهکارهای مختلف در بازارهای تجاری یکی از برندهای پیشرو در صنعت تلفن ip به شمار می رود. کیفیت عالی، نوآوری، امنیت و ویژگی های منحصر به فرد در محصولات گرنداستریم و همچنین انعطاف پذیری و رقابت قیمت با برندهای رقیب باعث شهرت این برند در سراسر جهان شده است و همین ویژگی های منحصر به فردی که داراست باعث محبوبیت و استفاده از آن در بین کاربرانش میباشد.

تلفن ویپ GRP2604P که بخشی از سری GRP از تلفن‌ IP درجه یک حامل است، برای استقرار انبوه و مدیریت آسان طراحی شده است که دارای طراحی شیک و ویژگی‌های امنیتی درجه حامل برای ارائه امنیت در سطح سازمانی، از جمله راه‌ اندازی امن، تصاویر سیستم‌افزار دوگانه و ذخیره‌سازی داده‌های رمزگذاری‌شده است که برای تامین ابر و مدیریت متمرکز، توسط سیستم مدیریت دستگاه Grandstream (GDMS) پشتیبانی میشود، که یک رابط متمرکز برای پیکربندی، ارائه، مدیریت و نظارت بر استقرار نقاط پایانی Grandstream ارائه میدهد.8کلید برای دسترسی به یک سری ویژگی ها در این تلفن فعال است مانند فعال کردن هدست، کاهش افزایش صدا، فعال کردن اسپیکر، بی صدا کردن تلفن، ترانسفر و هولد تماس و….است.

تلفن ویپ GRP2604P گرنداستریم دارای 10 عدد کلید قابل برنامه‌ریزی BLF میباشد که این موضوع در میان محصولات هم رده و هم‏‌ قیمت با این تلفن، تقریبا بینظیر است که کارمندان میتوانند قابلیت‌های متنوعی از قبیل شماره‌های داخلی، شماره‌های خطوط شهری و … را روی هر کدام از این کلیدها ذخیره کنند و در کمترین زمان ممکن، به آن‌ها دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است، در کنار هر کلید، یک چراغ دو رنگ BLF دیده میشود و تلفن ویپ GRP2604P دارای 6 اکانت SIP و 3 کلید خط در کنار LCD با کیفیت خود میباشد که این کلیدها برای کاربرانی که ترافیک تماس های ورودی و خروجی بالایی دارند بسیار مهم است که از این طریق کاربر میتواند به 4 تماس همزمان پاسخ دهد و آن را به راحتی مدیریت کند. داشتن 2 پورت شبکه پرسرعت 10/100/1000 و صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت از دیگر نکات مثبت این تلفن تحت شبکه گرنداستریم است و همچنین پشتیبانی از سرویس GDMS به دلیل استفاده گسترده از اینترنال (نیاز به کار از راه دور) میتواند کارایی این محصول را افزایش داده و مدیریت آن را بسیار آسان کند.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1517
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 18
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 36
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 1542
  • بازدید سال : 5350
  • بازدید کلی : 326132
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه